Google+

De Sims 3 Beestenbende Q&A met Ryan Vaughan

Kleine opmerking: Ik ben op het moment druk aan het werk aan de nieuwe site. Ik wil de site echter niet helemaal offline halen, dus je kunt alles nog gewoon bekijken. Maar de werkzaamheden kunnen er wel voor zorgen dat sommige pagina's er een beetje raar uitzien. Het zal niet heel lang meer duren. Happy
zaterdag, oktober 8, 2011 - 00:20

Hier is een interview met Ryan Vaughan, over De Sims 3 Beestenbende op PC/Mac. Veel leesplezier!

  1. We hebben gehoord dat er het meeste om paarden als huisdieren werd gevraagd. Waarom hebben jullie besloten om deze dieren op dit moment te introduceren en niet ten tijde van De Sims 2 Huisdieren?
    Met De Sims 3 Beestenbende wilden we niet alleen een dier introduceren waar fans al een eeuwigheid om vroegen, maar dit dier ook de grote open wereld van De Sims 3 optimaal laten benutten. Doordat paarden goed in staat zijn om gebieden te verkennen en grote afstanden af te leggen, terwijl ze ook een band op kunnen bouwen met andere huisdieren en Sims, kwamen we tot de conclusie dat het de perfecte keuze zou zijn om paarden in de game te stoppen.
  2. Wat moest er allemaal gebeuren om paarden voor op de PC te creëren? Was het moeilijker dan het creëren van katten of honden? Leg uit.
    Omdat De Sims 3 Beestenbende de eerste Sims-game is waarin paarden als huisdieren voorkomen, kwam het team van ontwikkelaars voor een aantal unieke uitdagingen te staan. Het was een enorme uitdaging voor ons om Sims te kunnen laten paardrijden. Voor het eerst in de geschiedenis van De Sims moesten we twee bestuurbare personages samen laten werken en met elkaar laten communiceren om van punt A naar punt B te komen. Dit betekende dat de nieuwe interacties en animaties van Sims en hun paarden perfect op elkaar afgestemd moesten worden. We waren vanzelfsprekend ontzettend blij toen we onze Sims voor het eerst paard zagen rijden!
  3. Wat zijn de specifieke kenmerken die het spelen met paarden zo uniek maken?
    De race- en springvaardigheden van paarden zijn twee elementen die bij mij favoriet zijn. Met behulp van de coole hindernissen en trainingspalen die je via de Koopmodus op je kavel kunt plaatsen, kun je flink trainen met je paard. Het coolste aan het ontwikkelen van race- en springvaardigheden is dat je in de nieuwe manege deel kunt nemen aan allerlei wedstrijden. Als je paard goed kan racen en springen, kun je zelfs een hoop geld verdienen. Je kunt zelfs je Sim zijn of haar ruitervaardigheid laten ontwikkelen, terwijl de vaardigheden van je paard tegelijkertijd getraind worden!
  4. Hoe bepaalde het team welke dieren al dan niet bestuurbaar zouden worden?
    Een van de doelen bij het creëren van De Sims 3 Beestenbende was dat we spelers het gevoel wilden geven dat ze echt in de huid van een kat, hond of paard konden kruipen. Waarom vinden honden het leuk om gaten te graven? Waarom zijn paarden gek op wortels? We wilden dat spelers het leven net als deze huisdieren zouden ervaren. We hadden graag alle dieren in De Sims 3 Beestenbende bestuurbaar gemaakt, maar we wilden ons echt richten op een specifieke ervaring waarbij het besturen van de drie belangrijkste dieren in de game, katten, honden en paarden, zo realistisch mogelijk zou zijn. Spelers kunnen het leven als een van deze huisdieren ervaren, terwijl ze ook interacties uit kunnen voeren met een heleboel verschillende en unieke dieren zoals schildpadden, hagedissen, knaagdieren en vogels.
  5. Waar haalde het team inspiratie vandaan voor het introduceren van paarden en eenhoorns? Hebben jullie naar westerns gekeken?
    We hebben een hoop films gekeken waarin paarden een belangrijke rol speelden, zoals westerns, maar het hoogtepunt voor ons was een bezoekje aan een paardenranch! Daar konden we een dag lang zien hoe paarden bewegen, hoe ze zich gedragen en hoe ze op elkaar reageren. Het was heel educatief en deze ervaring stelde ons in staat om in de game realistische paarden neer te zetten.
  6. Leg eens uit hoe jullie op eenhoorns kwamen. Wiens idee was dat en hoe werd de eenhoorn verwerkt in de game? Kunnen spelers zelf al een eenhoorn creëren als ze beginnen te spelen?
    We wilden niet alleen eenhoorns als mythische wezens opnemen in De Sims 3 Beestenbende omdat ze zo perfect in de game pasten, maar ook omdat ze net als paarden nog nooit voor waren gekomen in Sims-games. Tijdens het spelen zul je de legendarische eenhoorn regelmatig tegenkomen in de wereld waarin je aan het spelen bent. Je Sims krijgen zelfs de mogelijkheid om het dier aan hun huishouden toe te voegen. Zo gauw je een eenhoorn kunt besturen, kun je gebruik maken van de speciale krachten die het dier bezit. Zo kunnen eenhoorns zichzelf naar allerlei locaties in de wereld teleporteren, Sims zegenen of zelfs brand stichten! Het is heel leuk om met deze bijzondere dieren te spelen.

Nieuwsarchief

Discord